Salg og kommunikation fagforeninger



INDHOLDSFORTEGNELSE

Fagforeninger for salg og kommunikation

Arbejder du med salg og kommunikation og leder efter en solid fagforening, så er du landet det rette sted. Hos Billigakasseguide hjælper vi dagligt besøgende, med at træffe den rigtige beslutning, når det gælder valg af fagforening.

Vores ambition er at gøre det nemt og overskueligt for fagfolk at sammenligne de forskellige fagforeninger, så de kan få glæden af at vælge den rette fagforening med minimal arbejde.

Vi har derfor på denne side udarbejdet en oversigt over de forskellige fagforeninger, som egner sig godt til dem der til dagligt arbejder med salg og kommunikation.

Hvilke faggrupper dækker disse fagforeninger ?

Her er et udpluk af nogle af de fagrupper disse fagforeninger dækker:

  • Account manager
  • Dekoratør
  • Designer
  • Digital markedsføring
  • Ejendomsmægler
  • Forpagter
  • Fotograf
  • Franchise
  • Grfiker
  • Indretningskonsulent
  • Journalist
  • Kampagnemedarbejder
  • Kommunikationsmedarbejder
  • Kulturformidler
  • Marketingkoordinator
  • Museumsinspektør
  • Phoner
  • Sales manager
  • Salgschef
  • Salgskonsulent
  • SAP
  • SEO manager
  • Sociale medier
  • Sognepræst
  • Sælger
  • Tekstforfatter
  • Telefoninterviewer
  • Telefonsælger
  • Trykker
  • Webdesigner

Hvis din jobtitel ikke er nævnt i listen, skal du ikke være bekymret. Dette er som nævnt kun et udpluk af de mange faggrupper disse fagforeninger dækker. Hvis din jobtitel ligner eller blot minder om en af de ovenstående, er der stor sandsynlighed for at fagforeninger passer dig. 

Bedste fagforening for salg og kommunikation

Der findes mange fagforeninger, som står til rådighed til at hjælpe dig. Det er dog vigtigt at du vælger den rette. Vi har efterhånden meget erfaring med fagforeninger, vi har brugt hundredevis af timer på at reaserache fagforeninger. Vi har fundet frem til 3 der passer rigtigt godt til dem, som arbejder indenfor salg og kommunikation. Vi anbefalder følgende:

Men husk på at valget er dit. Derfor forslår vi at du undersøger markedet grundigt og sætter dig godt ind i hvad de forskellige fagforeninger tilbyder af medlemsfordele og andre goder. Derefter skal du tænke over hvad du reelt set har brug for og hvilke af disse du rent faktisk kommer til at tage brug af.